Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

Αφίξεις στη βιβλιοθήκη μου..

Μετά από τόσο καιρό έχω επιτέλους όρεξη να διαβάσω! Ο Μάρτιος ήταν ένας πολύ καλός μήνας καθώς διάβασα τα 9 βιβλία της Sookie Stackhouse, τελείωσα το Winter's Heart του Robert Jordan και τα βιβλία της Study Trilogy. Φρόντισα λοιπόν να εξοπλιστώ με νέα βιβλία για τον καινούριο μήνα.
Έχω γίνει μέλος στο Goodreads, μια κοινότητα βιβλιοφάγων που καταγράφουν τα βιβλία τους και ανταλλάσσουν απόψεις. Σε μια λίστα με τα Βιβλία για Νεράιδες, είδα ότι οι χρήστες είχαν ψηφίσει το Wicked Lovely(Wicked LOvely Series-Book One) της Melissa Marr ως το καλύτερο, οπότε αποφάσισα να διαβάσω τα πρώτα δύο βιβλία της σειράς.


Και Μέσω του Book Crossing βρήκα δύο βιβλία, το Σκιές στο Φως με αποσπάσματα από τα έργα των καταραμένων ποιητών και το Time of the Twins(DragonLance:Legends,#1) των Margaret Weis και Tracy Hickman.



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τα βιβλια της melissa mar κυκλοφορουν στην ελληνικά και απο ποιες εκδοσεις???

Creative Mind είπε...

Δεν κυκλοφορούν στα ελληνικά και δεν υπάρχει κάποια ανακοίνωση προς το παρόν ότι θα εκδοθούν. Θα το έχω όμως στο μυαλό μου και θα σε ενημερώσω μόλις μάθω κάτι.

Related Posts with Thumbnails