Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !

Summer, summer, summer!
Με αυτή την ανάρτηση γιορτάζω 2 πράγματα- το τέλος της εξεταστικής και την 50 η ανάρτηση στο blog μου! YEAH!!!! Επιτέλους καλοκαιρινές διακοπές και ελεύθερος χρόνος για τα hobby μου! Επιτέλους χρόνος για να ξεκουραστώ και να δημιουργήσω!
Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα για το καλοκαίρι, απλά θέλω να τελειώσω το αφιέρωμα στον Tim Burton και να δημοσιεύσω παρουσιάσεις όλων αυτών των βιβλίων που σκοπεύω να διαβάσω το καλοκαίρι! Επίσης θέλω να εμπλουτίσω ακόμα περισσότερο τη θεματική του blog μου! Έχω αρκετές ιδέες και ελπίζω να μπορέσω να τις μοιραστώ μαζί σας!
Εύχομαι όλοι να έχουμε ένα αξέχαστα όμορφο καλοκαίρι!

1 σχόλιο:

A Story Untold είπε...

Kalo kalokairi!Xairomai pou ftiaxane ta comments, giati trwgomouna na afhsw comment sto post gia to SPN giati apla to latrevw!

Related Posts with Thumbnails