Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

Στόχοι για το 2010 σχετικοί με το blog μου

Το 2010 να είναι η χρονιά μας!!!!!


- Να διαβάσω τουλάχιστον 20 βιβλία.
  Πιο συγκεκριμένα, να ολοκληρώσω τη σειρά Ο τροχός του Χρόνου και να διαβάσω το Dune, τον Άρχοντα τον Δακτυλιδιών και Τα Χρονικά της Νάρνιας για αρχή.
- Να ολοκληρώσω τις τηλεοπτικές σειρές που έχω ξεκινήσει να βλέπω καθώς και να δω και άλλες ταινίες για τα άρθρα της στήλης “Movies Corner”. 
  Ήδη ετοιμάζω αφιέρωμα στον μοναδικό Tim Burton και θέλω να δημοσιεύσω και αφιέρωμα στη Buffy και το Supernatural.
- Να δημοσιεύσω άρθρα σχετικά με το παράξενο και το παραφυσικό, καθώς και άλλα δικά μου διηγήματα(βλ. Ιστορία μιας αλλαγής... )
  Έχω κάποιες ιδέες αλλά θέλω να το ψάξω ακόμα περισσότερο πριν δημοσιεύσω κάτι.
- Να πείσω τους φίλους μου να κάνουν και αυτοί blog γιατί πιστεύω ότι οι άνθρωποι που έχουν κάτι να πουν θα πρέπει να το λένε και το blog, σε αντίθεση με άλλα συστήματα ηλεκτρονικής επικοινωνίας, προσφέρει αυτή τη δυνατότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails