Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

Αφίξεις στη βιβλιοθήκη μου..

 Έχω σχεδόν τελειώσει το Winter's Heart του Robert Jordan και επειδή έχω πολύ όρεξη να διαβάσω κάποιο βιβλίο εκτός από Εμπράγματο, Ποινικό, Κοινοτικό και πάει λέγοντας, βάλθηκα εδώ και λίγες μέρες να διαβάζω παρουσιάσεις βιβλίων για να επιλέξω τι θα διαβάσω..
Κατέληξα λοιπόν στην τριλογία της Maria V.Snyder: Poison Study, Magic Study και Fire Study. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια αυτά τα βιβλία και ανυπομονώ να τα διαβάσω και εγώ!!




Και φυσικά δεν αντιστάθηκα στον πειρασμό να πάρω τα βιβλία Sookie's Stackhouse series της Charlaine Harris!!!!Πρόκειται για τα βιβλία πάνω στα οποία βασίστηκε η φανταστική σειρά True Blood!!Βλέπετε δεν αντέχω να περιμένω μέχρι τον Ιούνιο για να δω τι θα γίνει με τη Sookie και τον Eric!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails